Szkolenia polecane | |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1290.00 zł brutto (Vat 0%) |
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłMiędzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTW imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...) Najbliższy termin: 2024-06-03 - 2024-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1190.001130.50 zł 1390.52 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka (...) Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...) Najbliższy termin: 2024-09-16 - 2024-09-17 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1490.001415.50 zł 1741.07 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-05-24 - 2024-05-24 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty (...) Najbliższy termin: 2024-07-04 - 2024-07-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Procedury i standardy obsługi pacjentów z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami – szkoleniJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy m.in.: podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością. Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Komunikacja z pacjentem, w tym ze szczególnymi potrzebami i z niepełnosprawnością – szkolenie z efekJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu m.in. zagadnienia: skuteczna komunikacja z pacjentem, podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre. Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia obsługa klienta Warszawa
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.